Växjölöftets jobb- och utbildningsmässa -för dig som söker jobb eller utbildning

Den 13-14 april är det dags för Växjölöftets jobb- och utbildningsmässa. Då kan du träffa arbetsgivare som söker personal och få information från skolor och utbildningsföretag för att hitta en utbildning som passar dig.

Hitta ett jobb

Jobbmässan den 13 april riktar sig till dig som söker efter arbete. På plats finns bemanningsföretag och arbetsgivare som behöver rekrytera personal. Ta med ditt CV och presentera dig för utställarna på plats. Den 12 april kan du få hjälp med att förbereda dig inför jobbmässan.

Hitta en utbildning som passar dig

Under utbildningsmässan den 14 april får du information om utbildningar som leder till jobb och kan prata med studie- och yrkesvägledare. Skolor och utbildningsföretag finns på plats för att presentera sina utbildningar.

Mer information om jobb- och utbildningsmässan

Arrangörer är Växjö kommun tillsammans med Arbetsförmedlingen.

Senast uppdaterad: 20 mars 2023