Lovskola vecka 15

Välkommen till skolan, där det finns lärare till hands för att hjälpa dig med ditt arbete! Det kommer att finnas lärare som kan hjälpa till med matematik, svenska, engelska och med struktur och planering av dina studier. Anmälan senast onsdag 6 april.

Du har kanske kommit efter, varit sjuk, missat något/några moment eller behöver tid för att arbeta med dina uppgifter och inlämningar.

Biblioteket är öppet och bibliotekarie är på plats.

Tider:
Måndag 11 april 9.00-15.00
Tisdag 12 april 9.00-15.00
Onsdag 13 april 9.00-15.00

Buss- och tågkort gäller. Skolan bjuder på frukt/fika.

Tag med det material du behöver och förbered dig genom att stämma av med dina lärare, alternativt din mentor, så att du vet vad du bäst behöver arbeta med och säkerställ att du förstått instruktionerna eftersom dina ca lärare inte är tillgängliga under lovskolan.

För att vi på bästa sätt ska organisera och förbereda vill vi att du i formuläret, som du når via länken nedan,  fyller i vilken/vilka dagar och tider du vill komma och vad du tänker arbeta med.

Anmälan senast onsdag 6 april.

https://docs.google.com/forms/d/1ygKpH0OFGruaSKrGtPGHMao4ezTHNCSrJxwVSIW66eE/edit Länk till annan webbplats.

Välkommen!

Senast uppdaterad: 31 mars 2022